cu ReBeLiI la liceu made by Mady M.C.

Ep 11
"Niciodata sa nu zici niciodata"

Dul(Dulce Maria)Stii ce ma enerveaza cel mai mult?
Ucker(Christopher)Ce anume?
Dul-Iti dau o incercare ca sa ghicesti.
Ucker-Stai sa ma gandesc.
Dul-Tu?Gandesti?Asta chiar ca e o noutate.
Ucker-Chiar asa?Nu mai spune.Credeam ca tot rosul asta din parul tau ti-a afectat creierul.
Mai(Maite)-Gata!Gata!Calmati-va!Nu rezolvati nimic certandu-va!De ce nu va impacati?Asa puteti sa va apropiati mai mult,si poate...poate...
Dul-Nici-un cuvant in plus,Mai!
Ucker-Revino pe planeta Mai!
Dul-Uite cine vorbeste!Cel ce pluteste prin Cosmos!
Ucker-Ideea e ca eu si Dul nu ne vom intelege niciodata!
Dul-Niciodata!
Mai-Of!Ce ma fac eu cu voi?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ucker-Ideea e ca eu si Dul nu ne vom intelege niciodata!
Dul-Niciodata!
Niciodata sa nu spui niciodata.
Ep 12 ( continuare )
"Neintelegeri"
Annie(Anahi)-Trezeste-te somnoroaso!E dimineata!In curand incep orele.
Mai(Maite)-Nu...nu...nu am chef de scoala.
Dul-(Dulce maria)Te simti bine?
Mai-Da...dar nu am dormit prea bine?
Annie-De ce?
Mai-Pentru ca cineva a vorbit in somn.
Annie-Oupsi....Sorry!
Dul-Si ce a vorbit in somn?
Mai-Nu a vorbit!A mormait.
Dul rade.
Annie-De ce razi?E normal,nu?
Dul&Mai rad din ce in ce mai tare.
Poncho(Poncho)-Buna fetelor!
Dul-Buna Poncho!Dar ce cauti aici?
Poncho-Voiam sa va anunt sa nu va duceti diseara sa va uitati la vre-un film sau ceva.
Annie-De ce?E o tara libera.Putem sa ne uitam la ce vrem noi.
Poncho-Diseara e un meci de fotbal si eu,Chris si Ucker nu vrem sa-l pierdem.
Annie-Aha.Pai..va trebui sa va schimbati planurile pentru ca eu,Mai si Dul vrem sa ne uitam diseara la un film.Ok?
Poncho-De ce trebuie voi mereu sa faceti ce vreti?
Annie-Pentru ca asa e legea.Fetele au prioritate.
Poncho-(sarcastic)Nu mai spune.
Annie-Ba o spun.Cine o sa ma impiedice?
Dul(Dulce Maria)l-Hei,hei,hei!Calmati-va!Parca va impacasera-ti!
Annie&Poncho-Nu te baga!
Dul-Scuze...
Poncho pleaca
Mai(Maite)-Annie...scuze,dar...ce film este diseara?
Annie-Nu stiu.Trebuie sa fie ceva.Am spus ca diseara ne uitam la ceva doar ca sa nu-i fac pe plac astuia.
Dul-Pai..hai sa ne pregatim pentru film.Ai facut programare?
Annie-Nu.
Mai-Grabeste-te!Poate Poncho a ajuns deja acolo.
Sabrina(Ludwika Paleta)Mai!Cassandra are un plan pentru a-l cuceri pe Ucker.

°•Amaris Vids•°