cu ReBeLiI la liceu made by Mady M.C.

Ep 18
"El plan"

Melissa(Ana Layevska)La ce te referi?

Perla(Genesis Rodriguez)-Imi vei spune tot ce face Poncho.
Melissa-Eu trebuie sa ii ofer un cadou nu stau cu el nonstop.
Perla-Mellisa nu ma supara!Nu uita ca imi esti datoare.
Melissa-Cu ce iti sunt datoare?
Perla-Nu ma face sa repet,pentru ca stii ca nu-mi place!Prietenele...
Melissa-Se ajuta intotdeauna.Stiu...stiu..
Perla-Foarte bine!
Monica(Vanessa Villela)-Cassie!Am auzit ca ai un plan pentru a-l cuceri pe Ucker.
Cassandra(Avril Lavigne)Deja s-a raspandit zvonul?
Cristina(Hannah Montana)Nu.Monica a ascultat o cenversatie dintre Sabrina si Mai.
Cassandra-Deci...proasta ai s-a dus cu barfa deja.Nu-i nimic.
Monica-Deci...Care e planul?
Cassandra-Pai..
Cristina-Daniel!Stai!Ai vrea sa invatam impreuna?Nu prea inteleg lectiile si..daca ai vrea sa ma ajuti..
Daniel(Daniel Radclife)-Pues...nu cred!Am foarte mult de lucru si nu vreau sa raman in urma.
Cristina-Ok...Te inteleg....Nici o problema.
Monica-No lo puedo creer!Ay Cris!Tu si...ala?
Cristina-Nu!Voiam doar sa ma ajute la lectii.
Monica-Uite ce e Cris.Ala nu e pentru tine.Tu ai nevoie de un baiat care sa arate bine..nu ca..specimenul asta.Un baiat ca....Chris,de exemplu.
Cristina-Nu Moni.Chris e numai pentru tine.Apropo...unde e?
Monica- No se!Dar il voi gasi.Trebuie sa ma apropii mai mult de el.
Cristina-Asta asa e!Daca il privesti de la distanta nu vei resi nimic.Trebuie sa actionezi!Imi cunosc varul foarte bine.
Monica-Hei,ar trebui sa te faci psiholog!Te pricepi la sfaturi.
Cristina-Da...(in gand)Ce usor e sa dai sfaturi...Dar ce greu e sa actionezi...

°•Amaris Vids•°