cu ReBeLiI la liceu made by Mady M.C.

Ep 10
"El profesor"

XXX-Numele meu este Leonardo Duarte,si sunt noul vostru profesor de geografie.As vrea sa va prezentati.Incepem de aici.Cum te numesti domnisoara?
Emiliana(Britney Spears)-Numele meu este Ema Rivera Penlipe.
Leonardo(Christian Meier)-Ti s-a mai spus ca esti foarte frumoasa?
Emiliana-Cred ca nu e treaba dv daca mi s-a spus sau nu!
Leonardo-Incercam sa-ti fac un compliment.Oricum!Sa continuam cu prezentarile.
Annie(Anahi)Simpatic profu,nu?
Dul(Dulce Maria)Nu stiu..Poate.
La sfarsitul orei can elevii ieseau din sala de clasa profesorul astepta pe cineva anume.
Leonardo-Holla belleza!
Emiliana-De unde stiai ca sunt aici?
Leonardo-Sa spunem ca am ghicit.Ti-am simtit dorul dupa ce ai plecat.
Emiliana-Serios?
Leonardo-Dar tu?Tu mi-ai simtit lipsa?
Emiliana-Mai conteaza?
Leonardo-Apropo de ce ai plecat?
Emiliana-Ca sa scap de tine!E buna explicatia asta?
Leonardo-Zgarii mai tare ca o pisica!Iti aduci aminte ca ne placea sa ne jucam de-a soarecele si pisica?
Emiliana-Ai imbatranit Leo!Nu-mi mai placi.
Leonardo-Cum poti sa ma arunci ca pe o pereche de cioarapi vechi?
Emiliana-Foarte simplu!(impingandu-l)Uite asa!
Leonardo-Fata asta...mereu mi-a placut!N-am s-o las sa-mi scape!Imi place din ce in ce mai mult...
Perla(Genesis Rodriguez)Hei!Imi placi!Ce-ai zice sa ne imprietenim?
Emiliana-Poate...Mai vedem..Nu se stie niciodata.
Perla-Ce ai zice sa megem la un suc?
Emiliana-Nu stiu...
Melissa(Ana Layevska)-Haide!Doar suntem colege de camera!
Emiliana-(plictisita)Serios?
Melissa-Da!Am vazut lista!
Emiliana-Bine...C'mon girls!

°•Amaris Vids•°