cu ReBeLiI la liceu made by Mady M.C.

Ep 9-partea 1
"Novedades"

Norma(Angelina Jolie)-Vei fi cel mai faimos fotomodel!
Renato(Fernando Colunga)-Fii serioasa!Nu-i mai baga copilului atatea porcarii in cap.Numai femeile au aceste "slujbe".Daca pot sa le zic asa...
Norma-Faci discriminare!Asta faci!Sunt sute de barbati care lucreaza astfel!
Renato-Lucreaza?Asta numesti tu munca?Sa te fatai pe o pasarela de colo-colo?Esti mai nebuna decat credeam.
Norma-Si de ce te-ai mai insurat cu mine daca sunt nebuna?Acum regreti,nu?
Renato-Plec la fabrica!Anunta-ma cand te simti mai bine!
Norma-Nu mai vorbi asa in fata copilului.
Antonio(Eddy Vilard)-Mama!Nu mai sunt un copil!Stiu ce se petrece in casa asta.Stiu!Stiti ceva?Ma bucur ca m-ati trimis la un colegiu.Asa nu sunt nevoit sa ascult certurile voastre zilnice.Plec in camera mea.
Renato-Fiule....
Antonio-Am mult de invatat!Va rog...Nu ma deranjati!
Norma-Asta e numai din vina ta!
Renato-Mai taci,Norma!
In casa familiei Regnosa de Castillo
Annie-Mama,tata!Hello!Carlotita!
Carlota(Joss Stone)-Spuneti,domnisoara!
Annie-Carlota,unde sunt parintii mei?Adineauri erau aici!Peste 6 ore trebuie sa ma intorc la scoala si vreau sa-mi iau la revedere de la ei.
Carlota-Domnul si Doamna Regnosa de Castillo au plecat la o petrecere.Mi-au spus sa va dau acesti bani.
Annie-Bani,bani si iarasi bani.Numai la bani se gandesc.In loc sa mai stea putin cu mine,nu..ei trebuie sa plece la o petrecere!Macar puteau sa ma ia si pe mine..
Cassandra(Avril Lavigne)Planul meu nu va da gres!
Sabrina(Ludwika Paleta)La ce te referi?
Cassandra-Nu e treaba ta!Dar daca esti atat de curioasa...Iti spun!Dar daca sufli o vorba....
Sabrina-Nu sunt turnatoare.
Cassandra-Am un plan pentru a-l face pe Ucker sa ma placa!
Sabrina-Parca ziceai ca e topit dupa tine.
Cassandra-Cand am spus asta?
Sabrina-Nu mai stiu exact...Dar stiu sigur ca mi-ai spus!
Cassandra-Ay!Ti-am spus,nu ti-am spus.Ce mai conteaza?Tot una e!
Sabrina-Si..cum e planul tau?
Cassandra-Ma crezi atat de proasta incat sa-ti spun?
Sabrina-Pai...
Cassandra-Nu mai spune nimic.
Sabrina-Cine o sa ma impiedice?
Cassandra-Eu!
Sabrina-Aha..Tu si ce armata?
Paola(Victoria Ruffo)-Fetelor!Eu si tatal vostru trebuie sa mergem la o petrecere fabuloasa!Ne luam de pe acum la revedere de la voi.
Carlos(Cesar Evora)-Nu am spus niciodata ca merg la petrecerea aia.E foarte plictisitor.
Paola-Dragul meu!Asculta ce-ti spun!Daca nu mergi iti promit ca nu-ti mai adresez nici-un cuvant!
Carlos-Ce amenintare!Fetelor,noi mergem la petrecere.
Sabrina-Parca spuneai ca nu vrei sa mergi.
Carlos-Vedeti si voi cum ma ameninta mama voastra.Am de ales?
Cassandra&Sabrina-Nu prea...
Cassandra&Sabrina rad.
A doua zi la scoala.
Directorul-Stimati elevi!V-o prezint pe noua voastra colega.Eleva Emiliana Rivera Penlipe.
Emiliana(Britney Spears)Dar imi puteti spune Ema.Daca imi spuneti Emiliana o sa ma prefac ca nu va aud.
Directorul-Am inteles cu totii asta.Te poti aseza in ce banca doresti.
Emiliana-Thanks!
Dul(Dulce Maria)-Cine se crede asta?Infumurata mai e..
Annie(Anahi)-Deja imi e antipatica.
Mai(Maite)Tuturor ne e!Fii sigura!
Directorul-Regnosa,Marinas si Palacios!De ce nu spuneti tuturor ce aveti de spus.Se pare ca e foarte interesant.
Mai-Pai...noi..
Dul-Voiam sa-i uram "Bun venit"noii noastre colege.
Annie-Asa e!
Emiliana-Ms!Sper sa ne intelegem bine..desi..nu cred.Sunteti mult prea inferioare pentru mine.
Annie-Deja o urasc.
Va las sa va faceti ora de geografie in liniste.
Perla(Genesis Rodriguez)In sfarsit a plecat!Iar noi nu avem profesor de geografie.Asta inseamna ca ora aceasta nu facem geografie.
XXX-Nu as fi prea sigur domnisoara.
Emiliana-Tu?

°•Amaris Vids•°