cu ReBeLiI la liceu made by Mady M.C.

Ep 17
"Regalos"

Director-Dupa cum stiti ca in fiecare an trebuie sa va faceti cadouri unul altuia.Domnul profesor Duarte va va pune sa alegeti cate un biletel iar voi trebuie sa faceti un cadou persoanei cu acel nume.Dar cred ca stiati.Succes!
Dupa ora.
Dul(Dulce Maria)-Nu se poate!Nu se poate!Pur si simplu nu accept!
Annie(Anahi)Ce s-a intamplat?
Dul-Trebuie sa-i fac un cadou Emei.
Annie-Cel putin stii ce cadou sa-i faci.
Dul-Ce cadou?
Annie-Mancare de vipera.
Dul-Daca ar fi atat de usor...Tu cui trebuie sa-i faci cadou?
Annie-Monicai.Nu e chiar atat de usor...Avand in vedere ca e prietena cu vipera aia de Cassandra.
Mai(Maite)-Da...Vipera aia de Cassandra..Ei trebuie sa-i fac un cadou.
Annie&Dul-Ceee???!!
Mai-Iar ea trebuie sa-mi faca un cadou...
Annie-Ay Mai...As vrea sa fac schimb cu tine..dar..nu se poate.
Dul-Asa e!E strict interzis.Iar daca te prinde...Caietul cu lista este la director.
Annie-Si daca l-am lua?
Dul-Mai bine nu riscam..
Perla(Genesis Rodriguez)Cum mi-ai putut face asta?Credeam ca suntem prietene?
Melissa(Ana Layevska)-Dar suntem.
Perla-O adevarata prietena nu mi-ar face asta.
Melissa-Nu e vina mea ca eu trebuie sa ii dau un cadou lui Poncho.
Perla-Si el trebuie sa iti faca tie un cadou.Sa nu uiti asta!Imi esti datoare.Dar daca ma gandesc bine...exista si o parte buna in asta...Sunt un geniu!

°•Amaris Vids•°