cu ReBeLiI la liceu made by Mady M.C.

Ep 16
"Somos enemigos ok?"

Era el...Se apropiau din ce in ce mai tare..pana cand..usa se tranti groaznic.Si fulgerele nu se mai opreau.Parca cerul era impotriva lor.
Dul(Dulce Maria)Deci?Ce cauti aici?
Ucker(Christopher)Pai...ma plimbam pe aici..si m-am gandit sa o vizitez pe Annie.
Dul-Da..dar e cam tarziu pentru vizite,nu?
Ucker-Ai dreptate..dar voiam sa stiu daca ati terminat cu uitatul la televizor...
Dul-Deci de asta ai venit,nu?(nervoasa)Ca sa ne verifici.Dar.."din pacate" meciul vostru s-a terminat.
Ucker-L-am fi prins daca nu voiati voi sa va uitati la filmul ala stupid.Sper ca l-ati savurat din plin pentru ca va fi ultimul vostru film la televizorul din colegiu.Ai inteles?
Dul-Pe mine sa nu ma ameninti!Ai inteles?
Annie-Cine e?E cineva?
Cineva o atinse pe umar iar ea tresari.
Annie-Baboso!Trebuia sa fii tu,nu?
Poncho-Ti-am spus ca nu va ramane asa.
Annie-Aha.Si ai vrut sa ma sperii,nu?Nu ai idee cat de tampit poti fi..
Poncho-Ms pentru compliment.Crede-ma ca nu am sa-l uit.
Annie-Cu o minte atat de scurta...ma cam indoiesc...
Deodata fulgera si incepu sa ploaie incat Annie sari in bratele lui Poncho.
Annie-Da-mi drumul idiotule!
Poncho-Eu nu am facut nimic.Annie..nu cumva simti pentru mine ceva mai mult decat o simpla prietenie?
Annie nu mai stia ce sa spuna.Ar fi putut spune da,dar daca el nu simtea acelasi lucru?Daca el nu simtea aceeasi flacara in interior?
Annie-Stii ceva..cu asta ai rupt prietenia noastra pentru totdeauna.Nu te suport Poncho!
Annie pleaca.
Poncho-(zambind)Nu mi-a raspuns la intrebare.

°•Amaris Vids•°