cu ReBeLiI la liceu made by Mady M.C.

Ep 19
"Ay,la odio!"

Sofia(Angelique Boyer)Holla hermanita!
Monica(Vanessa Villela)Ay!Iti aduci aminte ce am discutat?
Sofia-Nu.La ce te referi?
Monica-Acasa suntem rude.Dar la scoala,nu ma cunosti!Ai inteles?Ma faci de rusine!
Sofia-Ay!Nu mai spune!Am lucruri mult mai importante de facut,decat sa stau cu tine.
Monica-Da?Ce anume?Sa te plimbi cu ratatele tale de prietene?Oups!Sorry!Tu nu ai prietene.
Sofia-Viata mea nu te priveste honney!Si daca chiar vrei sa stii...Astazi am un date.
Monica-Da?Cu cine?(razand)Cu omul care ne strange gunoaiele din fata casei?
Sofia-Nu!Cu Chris!
Sofia pleaca.
Monica-Ay!Nu o suport!Nu poate fi adevarat!Chris nu se poate uita la sora-mea.
Cristina(Hannah Montana)Parca ziceai ca nu e sora ta la scoala.
Monica-Nu incepe si tu!Mai bine...hai sa mergem in oras!
In ora toti isi facura cadouri deoarece a doua zi era Craciunul.
Alejandro-(Dereck James)Annie,nu ai vrea sa vii maine sa bem ceva?
Dul(Dulce Maria)Nu poate!Are foarte multa treaba.
Alejandro-Nu te-am intrebat pe tine!Am intrebat-o pe Annie!
Dul-Nu inteleg ce ai cu mine.Mereu spui ca sunt bagacioasa etc.
Alejandro-Si ce?Vrei sa spui ca nu-i adevarat?
Dul-Nu!Nu e adevarat!
Annie-Dul are dreptate,Ale!Am foarte multa treaba si nu pot!Stii si tu...pregatiri etc.
Alejandro-Aha...
Cassandra(Avril Lavigne)-Holla Ucker!Nu ai vrea sa treci maine pe la mine sa sarbatorim?
Ucker(Christopher)Nu stiu..poate.Cred ca da.
Cassandra-Ok!Ne vedem maine pe la 17 la adresa asta:********************Ne vedem acolo.Bye!
Ucker-Dar nu am spus ca voi veni...
Prea tarziu.Cassandra plecase deja!
Sofia(Angelique Boyer)-No lo puedo creer!
Chris(Christian)-Ce?
Sofia-Nu pot sa cred ca m-ai invitat in oras!
Chris-Ay pollita!Esti cea mai frumoasa din colegiu!
Sofia-Crezi?
Chris-Sunt sigur.(in gand)Da...cum sa nu! :P
Cristina-No!!!Uite cine e acolo!
Monica-Cine?No!Tine-ma ca o voi omori!!!!!!!Tampita,proasta aia!!!!O urasc!!!!Nenorocita asta mi-o va plati!Iti jur pe ce am mai scump ca mi-o va plati cu varf si indesat!
Dul era pe-afara.Statea pe o banca.
Ucker-Buna Dul!
Dul-Tu?Ce cauti pe-aici.Daca o cauti pe Annie sa stii ca nu e aici.
Ucker-Sincer sa fiu...Nu o cautam pe Annie.Pe tine te cautam Dul!

°•Amaris Vids•°