cu ReBeLiI la liceu made by Mady M.C.

Ep 21
"Para el yo soy su hermana"

Ucker-Asta e problema.Saptamana aceasta nu mi-ai adresat nici-o vorba.Ce se intampla cu noi,Annie?
Annie(plangand)No se!
Ucker-(trist)Cred ca...cel mai bine ar fi sa...sa...ne despartim.M-am gandit foarte bine la asta si cred ca e cea mai buna decizie.Chiar daca ma doare...(o lacrima ii cade pe obraz)Iti urez o viata frumoasa.Dar...sa nu uiti ca nimeni nu te va iubi ca mine...niciodata!
Mai tarziu
Dul-Wow!Nu-l credeam pe Ucker atat de sentimental.
Mai(Maite)-E o nouate.Imi pare foarte rau,Annie...
Annie-Nu stiu de ce,dar...nu ma doare atat de tare...Ucker este ca un frate pentru mine...in nici-un caz un iubit.Cred ca am stiut asta din totdeauna dar...nu am vrut sa recunosc.
Dul-Atunci...grabeste-te!Cred ca acum ti-ai dat seama pe cine iubesti cu adevarat,nu?
Annie-Da!Asa e!
Annie pleaca.
Mai-Stai!Oare la cine se duce?
Dul-Nu ma intreba!Nu stiu.
Perla(Genesis Rodriguez)-Holla Poncho!
Poncho-Perla?Ce faci?Mai nou ma urmaresti?
Perla-No.Am venit sa-ti marturisesc ceva.
Poncho-Ce anume?
Perla-Poncho...ma intreb cum de nu ai observat.Soy loca por ti!(si il saruta)
Annie ajunge chiar in momentul in care Perla il saruta pe Poncho.In mintea ei erau doar intrebari.Cum de s-a gandit ca el s-ar putea uita la ea...El o vedea ca pe o sora.
XXX-Buna!Imi poti spune unde este biroul directorului?
Mai(Maite)Pues.....pues...es...

Ep 22 ( continuare )
Dupa cateva luni in Paris
Marina-Si apoi?
Annie(Anahi)-Apoi am fugit.Nu cred ca m-a vazut...Dupa ce am plecat nu stiu ce s-a mai intamplat cu ei...N-am sa uit nciodata acea imagine..acea imagine cu ei doi....Mi-a ramas intiparita in minte.Apoi am intrat in camera si....
Dul(Dulce Maria)-Deci cum a fost?
Mai(Maite)-Ai fost la Poncho,nu?
Annie nu raspunde nimic...doar tace si o lacrima i se prelinge pe obraz.Da din cap,asta insemnand afirmativ.
Dul-(foarte bucuroasa)Ti-am spus eu!Ti-am spus eu!Am castigat pariul!!!!!
Mai-Ce pariu?Si eu am spus acelasi lucru.Era evident ca se ducea la Poncho...
Dul-Mda.....in fine...(entuziasmata)Deci?Cum a mers?
Annie nu raspunde nimic
Dul-Sa nu-mi spui ca te-a refuzat...
Mai-Nu se poate!Dar el mi-a spus ca te place..Defapt ne-a spus tuturor...
Poncho intra in camera
Poncho(Alfonso)-Buna Mai,Annie,Dul!Mai...m-au sunat parintii nostri si mi-au spus ca...Annie..de ce plangi?
Annie iese din camera....Avea nevoie de aer...Poate ca luna,stelele..i-ar fi fost un bun sfetnic....un sfetnic tacut..pentru ca de atat ar fi avut nevoie...de liniste.
Si apoi l-am sunat pe tata si i-am propus sa vin intr-o scurta vacanta aici,in Paris.Credeam ca totul se va rezolva...Dar..nu e asa...Din pacate va trebui sa ma intorc...
Marina-Nu-ti face griji...Poate ca nu va fi atat de greu precum crezi...
Annie-Mda...
Dul(Dulce Maria)-Ti-am spus eu!Ti-am spus si iti repet:ESTE NUMAI VINA TA!!!!!!!!!

°•Amaris Vids•°