cu ReBeLiI la liceu made by Mady M.C.

Ep 7-partea 1
"Amigos para siempre,una realidad o una mentira?"

Annie(Anahi)-Poncho...yo...
Dar cuvintele erau de nefolos.Atractia dintre cei doi era mult prea puternica.
Chris-(intrand)Scuza-ma Annie,dar...Oups...cred ca am intrat intr-un moment prost...
Annie-Chris..yo(fugi plangand)
Dul(Dulce Maria)-Annie!De ce plangi?
Ucker(Christopher)-Holla Annie!
Annie-Lasati-ma in pace!Pleaca Ucker!Nu vreau sa vorbesc cu nimeni!
Pana acum viata ei era perfecta.Avea un iubit pe care credea ca il va iubi mereu..familiile lor se intelegeau perfect.Oare de ce o ingrozea faptul ca este iubita lui Ucker?Aceiasi intrebare si-o punea incotinuu..
Ucker-Bine...daca vrei...voi pleca
Dul-Ucker!Asteapta!
Ucker-Ce e Dul?
Dul-Annie,nu se simte bine..ceea ce spune acum o spune pentru ca e suparata..
Ucker-De ce e suparata?Nu inteleg.
Dul-Nu stiu!Dar voi afla.Orice ar fi..Nu lua in seama ceea ce spune e acum..
Ucker-(imbratisand-o)Ms Dul!Esti o prietena adevarata.
Dul-Da...o prietena...
Mai-Oare de ce se comporta Annie asa?
Dul-Nu stiu!Ai vazut si tu ca a inceput sa planga.Daca i-a facut ceva Poncho?
Mai-Nu Dul..Mi hermanito nu i-ar putea face nimic..
Annie-(trista)Mai,Dul..stiu ca vorbiti despre mine..
Mai-Annie..tu..nu dormeai?
Annie-Nu!Nu pot sa dorm..
Dul-Annie!Mi-am adus aminte sa-ti spun.Ale mi-a spus ca ti-a terminat temele.Apropo!Buna tactica!
Annie-(zambind)Ms!
Mai-Annie...de ce plangeai?
Annie-Nu conteaza..

A 2-a zi

Poncho-Annie!Annie!Asteapta!
Annie-Que queres Poncho?
Poncho-Voiam sa-mi cer scuze pentru aseara...
Annie-Nu Poncho!Eu trebuie sa-mi cer scuze...A fost vina mea..
Poncho-Nu Annie..Oricum...Amigos?
Annie-Amigos para siempre!
Valentina(Diana Neira)-Que tarada es nuestra maestra,no?
Alexa(Alexis Bledel)-Da...Astazi avem 3 teste...Ai invatat?
Valentina-Da...
Alexa-Eu am invatat 4 ore..Ma si plictisisem de atata invatat...Tu?
Valentina-Pai...am invatat cam...20 de minute..
Alexa-Cee???Si stii macar ceva?
Valentina-Pai...
Douglas(Ricardo Abarca)-Buna Valentina,Alexa!
Alexa-Ok!Pa,pa!
Valentina-Buna...!
Douglas-Ce-ai mai facut?
Valentina-Mai nimic...stii si tu..fleacuri..Tu?
Douglas-Cam la fel..
Valentina-Aha...Sa mergem,sa nu intarziem la ora...