cu ReBeLiI la liceu made by Mady M.C.

Ep 6-partea 1
"Problemas"

Dul(Dulce Maria)-Am terminat de invatat!Ce bine...(intra in camera si il vede pe Alejandro scriind)(tipand)Ce cauti aici???
Alejandro(Dereck James)-Scriu!
Dul-Aha!Sa reformulez intrebarea.Ce cauti in camera mea scriind?
Alejandro-Annie avea putina treaba si m-am oferit sa ii fac eu temele.
Dul-Aha.(gandind)Buna tactica!Eu de ce nu m-am gandit la asta?
Alejandro-Dul!Cand o vezi pe Annie poti sa-i spui ca i-am terminat temele?
Dul-Desigur!
Mai(Maite)-Buna Ale!
Alejandro-Buna!
Mai-(razand)Ce e cu asta?
Dul-(razand)Nu stiu!Annie l-a pus sa-i faca temele!
Mai-Buna tactica!As vrea si eu un baiat care sa-mi faca temele...
Dul-Da...Saracul...e atat de indragostit de Annie...Hai sa-l lasam sa viseze.
Mai-Frumoase vise..
Dul si Mai incep sa rada.
Ucker(Christopher)-Buna fetelor!
Dul-Ce mai vrei si tu?
Ucker-Ay Dul!De ce esti bosumflata?
Dul-Ay Ucker!De ce esti tampit?
Mai-Mai bine as pleca..
Ucker-Bune glume,dar...nu ma amuza.
Mai il vede pe Chris.
Mai-Buna Chris!Ce cauti aici?De ce nu esti in camera?
Chris(Christian)-Aceiasi intrebare voiam sa ti-o pun si eu.Pai..Annie si Poncho stau de vorba.Dar s-ar putea sa nu stea doar de vorba...
Mai-Ay Chris!Nu fi prost...
Chris-Si tu?Ce cauti aici?
Mai-Ucker si Dul vorbesc.Defapt nu vorbesc...se cearta.
Chris-Ca intotdeauna..
Mai-(tipand)Ce-ai spus?Annie si cu Poncho?Iar Ucker vine sa o caute....Ay no!Nu e bine..Nu e bine deloc...Dute si da-o afara pe Annie.Eu ma duc sa-l incetinesc pe Ucker.
Dul-Deci...de ce ai venit?Nu-mi spune ca ai venit sa ma vezi pe mine..ca nu te cred..
Ucker-Chiar daca nu ma crezi..am venit si de asta..Unde e Annie?Credeam ca e aici..
Dul-Annie?Nu stiu..
Ucker-Am s-o caut mai tarziu..Ma duc in camera.
Mai-Buna Ucker!Pleci?Deja?Poate Annie e la baie...Da!Asa e!E la baie..Da..
Dul-Nu,nu e la baie!
Mai ii face semne lui Dul sa taca.
Dul-Ce e Mai?Ce-ai patit?Te simti bine?
Mai-Nimic.Ce vrei sa spui cu asta?Stai jos Ucker!Annie trebuie sa soseasca!
In timp ce Ucker asteapta Dul si Mai susotesc ceva.
Mai-Taci!Trebuie sa-l tinem pe Ucker cat mai mult aici.
Dul-De ce??
Mai-Pentru ca Annie e in camera lui Poncho!!!
Mai-Pentru ca Annie e in camera lui Poncho?
Dul-(tipand)Cee??
Ucker-Ce?
Dul-Nimic,nimic!
Mai-Taci!
Dul-Dar ce cauta acolo?
Mai-Nu stiu!Trebuie sa-l tinem pe Ucker aici cat mai mult timp.Pana vine Annie.
Dul-Dar oare de ce sta atat de mult Annie acolo?
Mai-Nu stiu..Daca...
Dul-Ce?Te-ai tacanit?
Annie-Si..ce ai mai facut?
Poncho-Nimic..
Annie-Cum te intelegi cu iubita ta?
Poncho-Care iubita?
Annie-Perla!Obvio!Cine altcineva?
Poncho-Perla?No Annie!Perla e ca un fel de prietena...
Annie-Aaa...
Poncho-Dar tu..cum te intelegi cu Ucker?
Annie-Bien...Destul de bine...
Poncho-Pareti foarte indragostiti...
Annie-Da...Mai bine plec..l-am lasat pe Ale scriindu-mi temele...
Poncho-Iti face temele?
Annie-A vrut sa ma ajute...Oricum nu inteleg nici-o boaba din temele alea..
Poncho-Iti face temele...se vede ca e indragostit de tine..
Annie-Nu!Suntem prieteni foarte buni...
Poncho-(apropiindu-se de ea)Annie..multi baieti sunt indragostiti de tine,dar tu nu ii vezi...