cu ReBeLiI la liceu made by Mady M.C.

Ep 5-partea 1
"School and School"

Chris(Christian)-Poncho!Trezeste-te!E o noua zi.Florile miros mai frumos ca oricand...bine sunt cam ofilite dar...A inceput scoala brother!
Poncho(Poncho)-Da...Bine!Sa mergem!
Chris-Ucker!Ucker!Trezeste-te!
Ucker(Christopher)-(visand)Annie...Annie...te quero mucho...abrazame fuerte!Asi...asi...
Poncho-(tipand)Trezeste-te odata!Hai mai repede!
Poncho pleaca.
Ucker(Christopher)-Ce l-o fi apucat?
Chris-Nu stiu!Dar nu e atat de suparat pentru ca este indragostit de...Oups!Scuze!Tre sa plec!
Ucker-Ciudatul.....
In clasa
Sofia-Annie!Amiga!Ce mai faci?
Annie-Sofi!Bine!Dar tu?
Sofia-Foarte bine!Dar tu?Tot indragostita de Ucker?
Annie-Da...Nu te-am vazut ieri la petrecere...Unde ai fost?
Sofia-Am luat cina cu sora-mea,tata si scorpia lui de logodnica.Bleah!!!!!
Annie rade.
Cristina(Hanah Montana)-Monica!Cassandra!Ce faceti?Mi-a fost atat de dor de voi...
Cassandra(Avril Lavigne)-Si mie!Nu v-am vazut la petrecere...Unde ati fost?
Cristina-Nu am fost la petrecere...
Monica(Vanessa villela)-Nici eu..Dar Cristina..de ce nu ai fost?
Cristina-Nu am avut voie..
Cassandra-De ce?M-ai trebuie sa-ti ceri voie?Fii serioasa,Cristina!Doar nu ai 10 ani...Tu ai fost la un date...si nu vrei sa ne spui..nu?
Cristina-Nu!Vorbesc serios!
Cassandra-In locul tau evadam pe geam..
Cristina-Nu pot face asta!Le sunt recunoscatoare unchilor mei..Daca nu erau ei...poate acum eram intr-un orfelinat..sau mai rau!
Monica-Ay amiga.....No!!!!!No puedo creer!!!
Cristina-Ce?Ce e?
Monica-Que guapo es....
Cristina-Cine?Daniel?
Monica-Ay amiga...Nu fi proasta!Ma referam la Chris.Evident!
Cassandra-Ay....Sa mergem Cris!Sa o lasam sa viseze.Cris...tie iti place Daniel?
Cristina-Nu stiu...Are ceva special...Nu stiu ce..dar...
Cassandra-Fii serioasa!Tu esti prea draguta pentru el!
Dul(Dulce Maria)-Holla,Cassie!
Cassandra-Ce mai vrei Dul?
Dul-Voiam sa-ti spun ca..daca te mai apropii de Ucker....
Profa Matilda(Madonna)-Domnisoara De Rimen si Domnisoara Savignosa va rog sa va asezati in banci.Incepem lectia.
Alejandro(Dereck James)-Pero,Miss...
Matilda-Nici-un Miss!Azi vom da 3 teste ca sa vad daca nu ati uitat nimic.
Dul(Dulce Maria)-Mendiga vieja....
Matilda-Ai spus ceva Dul?
Dul-No Miss!Nada!
Matilda-Asa credeam si eu.
La sfarsitul orelor
Matilda(strangandu-si lucrurile)-Pregatiti-va!Maine dam inca 3 teste.
Dul-Ay!La odio!
Ucker-Esa vieja esta loca!
Annie-Que horor!Trebuie sa invatam toata ziua.N-o sa mai avem timp pentru nimic.
Cassandra-Dul..noi aveam de incheiat o discutie...
Cassandra(Avril Lavigne)-Dul..noi aveam de incheiat o discutie...
Dul(Dulce Maria)-Aaaa...da..Hai sa mergem sa dicutam in alta parte..
Cassandra-De ce?
Dul-De aia!Misca mai repede!
Annie(Anahi)-De ce se comporta Dul asa cu Cassandra?
Mai(Maite)-Nu stiu!
Dul-Uite ce e printeso.Daca te mai prind stand langa Ucker,macar o singura data..iti promit ca nu o sa mai ai nici-un fir de par in cap!
Cassandra-O!Dul!Nu cumva te-ai indragostit de Ucker?
Dul-Ce spui vierme?
Cassandra-Adevarul,Dul!
Dul-Nu ma face sa rad...
Cassandra-Ti-e frica de adevar,Dul!Nu vrei sa recunoasti,dar il iubesti pe Ucker.Mereu am crezut ca esti indragostita de Poncho,dar acum mi-am dat seama ca nu e asa...
Cassandra pleaca.
Dul-Bitch!
Annie-Ai terminat conversatia cu Cassandra?
Dul-Da.
Annie-Despre ce vorbeati?
Dul-Nu conteaza.
Mai-Ce ati zice sa mergem la cumparaturi?
Dul-Nu pot!Avem de invatat.
Mai-Eu am terminat.
Annie-Eu nu.Nu toata planeta e la fel de desteapta ca tine...
Mai-Da...presupun...
Annie-Ay!!!Temele astea sunt insuportabile!Nu inteleg nimic!
Alejandro(Dereck James)-Buna,Annie!Ce faci?
Annie-Scriu!In caz ca n-ai observat!
Alejandro-Eu mi-am terminat temele.Daca vrei te pot ajuta.
Annie-Vrei!Chiar ai putea?Pentru ca eu sunt foarte ocupata.
Alejandro-Sigur!Nici-o problema!
Annie-Ms Ale!Esti un scump!
Annie pleaca.
Alejandro-(visator)Mi-a spus ca sunt un scump.....
Chris(Christian)-Si daca vine aici ce ii vei spune?
Poncho(Poncho)-Nu stiu.Dar oricum nu va veni.
Se aude un ciocanit in usa.
Chris-Eu nu as fi prea sigur...
Poncho(deschizand usa)-Oricum nu va veni.Asa ca...
Annie-Holla Poncho!
Poncho-Annie?Ce cauti aici?
Chris-Eu mai bine as pleca.
Annie-Am venit sa-ti multumesc pentru ceea ce mi-ai spus ieri...
Poncho-Nu ai pentru ce...
Annie-Cum sa nu am?Cuvintele tale au fost incurajatoare.Si am venit sa-ti mai spun ca-mi pare rau...
Poncho-Pentru ce?
Annie-Poncho...eu...m-am comportat foarte urat cu tine.Te rog sa ma ierti...
Poncho-Ti-am spus ca nu am pentru ce sa te iert.Nu mi-ai gresit cu nimic...
Annie-Multumesc...(il imbratisa)
Era un sentiment atat de puternic incat parca erau lipiti.Dar acest sentiment era iubire pura sau o prietenie puternica?