cu ReBeLiI la liceu made by Mady M.C.

Feliz cumpleaños !

Dul: Maaaai !!!
Mai: Ce e???
Dul: Ai aranjat totul ??
Mai: Dapz...totul e perfect.Mai ramane un singur detaliu.Cine o aduke pe Any??
Dul: Ucker.Am vorbit cu el s`o aduka pe Any.
Poncho(mai trist): Aham...
Dul: Cum e cu afisul??
Poncho: Ce afis??
Mai: Ooo nuuu afisuuul !!Am uitat complet de el...
Dul: Daca vrei sa`l pui e prea tarziu.Sala s`a inchis.
Mai: Nu E VORBA DE ASTA.L`am pus deja.
Dul: Mai daca l`ai pus atinci care`i problema??? Mai! Stai...nu fugii !!!
Poncho: Prea tarziu.A plecat deja.
Dul: Care era problema???
Any: Hola Dul...Hola...Poncho
Dul: Hola Any !
Any: Ghiciti ce zi e astazi...!!!
Dul: Scuze Any.N`am timp.Sunt ff ocupata trebuie sa plec.Pa pa !
Any: Dar tu Poncho?? Si tu esti ocupat?? :(
Poncho: Da Any si eu sunt ocupat.Am f multa treaba.scuze
Any: Nu pot sa cred ca au uitat.Sunt atat de ocupati incat au uitat de ziua mea de nastere :( ....
Ucker: Buna frumoaso. Vi la o plimbare??
Any: Sigur. De ce nu.
Dupa 2 ore:
Ucker: Any...hai sa ne intoarcem.
Any: Desigur.
Cand Any si Ucker intrara in liceu, toti strigara: "LA MULTI ANI !"
Any: Waw...am crezut ca ati uitat !!
Dul: Noi...sa uitam ??? Niciodata...:))
Mai: Da Any cum ai putut sa crezi ca am fi putut uita? Doar suntem prietenii tai.
Se imbratiseaza.
Dul: Any,vino cu mine!
In camera lui Any,Dul si Mai.
Any: Ce e Dul?
Dul: Ti`am pregatit o rochie.E cadoul meu.As vrea sa o porti.Daca nu`ti place nu e nici o problema.
Any: Dul,cum sa nu`mi placa?E superba! Gracias amiga !
Dul: Acum v`o prezint pe sarbatorita noastra: Any !!!
Toti invitatii au ramas cu gura cascata.Era atat de frumoasa.Rochia parca ar fi fost facuta numai pentru ea.
Ucker: Wow! Any arati superb !
Any: Multumesc !
Dupa 30 minute.
Any: Dul !
Dul: Ce e Any ?
Any: Dul...parintii mei au venit ? Pentru ca ii caut cu privirea si nu`i vad.
Dul: Any...parintii tai ti`au transmis "La multi ani".Si`au cerut scuze ca nu pot veni.Au plecat in Los Angeles sa incheie o afacere.
Any: Nici macar de ziua mea nu pot fi prezenti...
Any nu`si mai putu stapani lacrimile si fugi.
Dul: Any stai!
Any plangea intr`un colt.
Dul: Any porque lloras?
Any: Nu conteaza,Dul.
Dul: Any...poate te pot ajuta.
Any (plangand): Nu ai cum sa ma ajuti.Nu ai cum sa ma intelegi.Astazi este ziua mea.Parintii mei nu sunt aici.Pentru ei este mai importanta o afacere decat ziua fiicei lor.Mereu ma lasa balta.Mereu eu sunt pe locul 2.
Dul: Any...cel putin parintii tai nu stau lipiti de tine.
Any: Taci,Dul!Nu stii ce spui!Mi`as dori sa am o mama ca a ta.Care sa stea langa mine cand sunt bolnava.Care sa fie langa mine in momentele triste si in momentele fericite ca acestea.
Dul: Any,calmeaza-te!
Poncho ii face semn lui Dul sa plece.
Any (stergandu-si lacrimile): Que queres Poncho?
Poncho: Any..de ce plangi?
Any: Parintii mei nu sunt aici..Poncho...(plangand)Nu sunt aici!!!!
Poncho: Probabil parintii tai nu au venit pentru ca sunt ocupati.
Any: Tu nu ai cum sa intelegi,Poncho!Ei mereu sunt ocupati.Niciodata nu`si fac timp si pentru mine.
Poncho-Any...nu crezi ca esti cam egoista?
Any: Daca ai venit sa-mi faci reprosuri..mai bine du`te la petrecere si lasa`ma in pace!
Poncho: Any...e petrecerea ta.Fara tine...petrecerea nu are sens.
Any: Chiar crezi asta?
Poncho: Sigur.
Se apropiara din ce in ce mai mult ca pentru un sarut.
Poncho: Any...eu...
Perla(Genesis Rodriguez): Holla Poncho !Intrerup cumva ?
Any: Nu !Nu ai intrerupt nimic.Ma intorc la petrecere.
Perla: Poncho!De cand nu ne`am mai vazut,nu? Mi`a fost atat de dor de tine...Tie,nu?
Poncho: Da,Perla...Mi-a fost dor de tine...
Perla: Stiam eu!
Perla: Stii...eu am facut un calcul!
Poncho: Ce calcul?
Perla: Ai observat ca numele noastre au aceleasi initiale?Vezi cate avem in comun?Am putea sa ne zicem"Los P".Nu-i asa ca suna grozav?
Poncho: Da..
In timp ce Poncho se plictisea de comentariile Perlei,Any privea sala.Era grozav aranjata.
Perla: Mai..mai..mai...Ce avem noi aici...(strigand)Doamnelor si domnilor va prezint un afis care va va placea foarte mult.Mai ales sarbatoritei noastre.
Mai: O nu! Afisul facut de mine! Nuuuu !!!!
Perla le arata tuturor afisul facut de Mai pe care scria:"Perechea perfecta"( Anahi & Christopher)
Poncho pleca.Simtea ca era in plus acolo.Era destul pentru el.Nu il mai interesa nimic.Nu il mai interesa ce va zice Any sau ce vor zice ceilalti.Stia doar un lucru.Ca in acea petrecere nu mai era nici`un loc liber pentru el.