2 adolescente cu probleme by Mady M.C.

Episodul 2- Dar nu am fost eu !!

Ok...deci cum spuneam data trecuta, fetele au chiulit de la ore pentru a avea o zi k intre prietene...fara scoala si de ce nu sa se cunoasca mai bine.Plimbandu`se prin parc, fetele s`au asezat pe o banca, urmarind fiecare persoana care trecea si imaginandu`si baietii de pe teren intr`o alta ipostaza.Dupa aproximativ o ora jumate, fetele s`au gandit sa mearga la un suc, apoi vedeau ele.
Lola: Uite un automat de racoritoare...hai sa ne luam ceva.
Dollie: Ok...dar va trebui sa platesti tu...ca eu nu luai banii cu mine :).
Lola: E ok!
In timp ce Dollie astepta afara,Lola isi lua racoritoarele.In acel moment, un baiat mascat alerga foarte repede si venea in directia lui Dollie. Neuitandu`se pe unde merge, a cazut peste ea, apoi a luat`o din nou la fuga.Revenindu`si, Dollie observa ca acel baiat scapase niste bani...sume foarte mari.Venind intr`un moment prost si politia, acestia au acuzat`o pe Dollie, ca fiind complicele hotului.
Cand Lola s`a intors, a ramas incremenita vazand`o pe noua ei prietena luata de politie.
Lola: Ce se intampla aici??
Policeman: Esti ruda sau vreo cunostiinta cu aceasta domnisoara??
Lola: Da, ce s`a intamplat??
Policeman: Fata este acuzata ca fiind complicele unui hot...
Dollie: Dar nu e adevarat ! Nu am nici o legatura cu pustiul acela !
Policeman: Atunci cum iti explici banii din mana ta?? si cei de pe jos??
Dollie: Dar eu nu...
Policeman: Acesti bani au fost furati acum cateva minute de la o banca.
Dollie: Bine dar eu...
Policeman: NU ai dreptul sa spui nimic.Te vom lua cu noi la sectie, apoi iti vor fi instiintati parintii findca esti minora.
Lola: Dar nu o puteti lua.Era cu mine. Nu are cum sa fie complicele nu-stiu-cui.
Policeman: Nu ti se pare ca ai gura cam mare pentru cineva de varsta ta??
Lola: NU !! Daca o luati pe ea...ma luati si pe mine !
Policeman: Bine domnisoara gura-mare...mergi si tu.
La sectie, parintii lui Dollie si ai Lolei vin in graba sa vada ce se intampla.Politistul le povesteste totul, dupa care fetele sunt luate si duse acasa.
Maria ( mama lui Lola ): Imi spui si mie ce e in capul tau? Cum poti sa pleci cu fata aia? Cine stie, poate chiar e o hoata si tu ca proasta, te crezi prietena ei.
Lola: Intelege odata ca Dollie imi e prietena si nu vreau ca asta sa se schimbe. A fost o neintelegere.
Maria: Nu ma intereseaza. Nu vreau sa te mai vad cu fata aia. Si nici prin preajma ta. Gata s`a terminat.Acum treci la invatzat !!
In alta parte,Dollie este certata si ea.
Viorica ( mama lui Dollie ): Cum ai putut draga sa`mi faci una ca asta?? Sa ma cheme pe mine politia la sectie. Tu iti dai seama cum m`am simtit cand am auzit ca esti luata de politie??
Dollie: Asculta`ma...a fost o neintelegere.Eu nu am furat nimic in viata mea. Nu ma poti invinui.Totul a inceput cand un baiat mascat a cazut peste mine apoi a luat`o la fuga din nou. El a scapat niste sume de bani...cred ca ii avea bagati la piept sau nu stiu.Si atunci a venit politia si m`au acuzat pe nedrept. Iar Lola a venit cu mine.
Viorica: Ia stai asa...cine e Lola?? Poate ca fata aia e influenta negativa pe care o primesti.Sa nu te mai vad cu fata aia niciodata, ne`am inteles??
Dollie: Nu`mi poti spune sa nu ma intalnesc cu ea...e colega mea...si pe de alta parte e de treaba.
Viorica: Lasa draga mea ca mai sunt si alti colegi nu numai ea. Sa fie clar ca nu vreau sa mai aud de fata aia! Scurt si treci odata la invatzat ca maine ai scoala !!
Sfarsitul celei de`a doua parti...