2 adolescente cu probleme by Mady M.C.

Povestea a 2 adolescente incepe cam asa:

Episodul 1-De ce eu? De ce liceul asta?

Lola si Dollie erau 2 fete ce au ajuns din intamplare in aceeasi clasa in acelasi liceu.Lola provenea dintr`o familie buna pe care toata lumea o cunostea.Ciudata chestie, si familia lui Dollie era tot la fel.Ele aveau multe in comun insa aveau sa descopere asta muuult mai inainte.Din cauza parintilor ei, Lola a intrat intr`un liceu foarte bun, insa pe care ea il critica mereu.Dorind sa nu`si faca prieteni a preferat sa ramana la distantza fatza de ceilalti copii.Cu toate ca o arata ,Lola nu era fata rea,pentru ea prietenia adevarata nu mai exista de foarte mult timp ceea ce a facut`o sa nu mai creada in prietene adevarate.
In prima zi de liceu,Lola a facut ce si`a propus:sa ramana la locul ei.Toata lumea era fericita ca au ajuns liceeni,numai ea era singura care inca mai critica liceul.Dollie pe de alta parte era foarte energetica si radia de fericire,desi nici ea nu statea bine la capitolul familie sau la capitolul prieteni.Cele 2 fete s`au intalnit insa nu le interesa pe nici una din ele cu toate ca Dollie dorea foarte mult sa`si cunoasca colegii si sa`si faca prieteni.
Zilele treceau si Lola abia astepta sa nu`si mai vada colegii sau cel mai oribil:scoala.
Astea pana intr`o zi cand Lola a avut ceva probleme cu directorul scolii care s`a dovedit a fi foarte bun prieten cu tatal ei si bunicul lui Dollie .Toata cearta incepuse prin simplul fapt ca Lola a criticat directorul,acesta fiind la spatele ei.Intr`un final Dollie a aparut la directiune deoarece aruncase cu acuarele in profesorul de desen.
Dollie(intrand in biroul directorului): Off da nu`i corect...
Lola: Tu?? Ce cauti aici??
Dollie: Am venit sa vad daca pot sa te servesc cu o cafea.Am fost trimisa de prof...ce crezi??
Directorul: Sa lamurim.Stai putin Lola.Ce`ai mai facut Dollie??
Dollie: Eu?? nimic...ok i`am explicat profului de desen ca nu i`am adus desenul pentru ca am uitat pur si simplu.Nu a vrut sa ma asculte,atunci am aruncat cu acuarelele in el:D.
Directorul: Off fetito ce ma fac eu cu tine?? Imi faci numai probleme...
Lola rade pe furis...bucuroasa fiind ca nu este singura care are probleme.
Directorul: Sa vedem..Lola te avertizez ca mai ai o sansa sa ramai in liceu cu conditia sa respecti tot ce tine de el. Iar cu tine nepotico...nu mai stiu ce sa mai spun.E pentru ultima oara cand te iert.N`am sa`i spun mamei tale pt ca stiu cum va reactiona asa ca te iert.Dar sa va fie clar la amandoua ca e ultima voastra sansa.
Fetele ies usor din biroul acestuia ca niste copii cuminti si ascultatori.
Lola: Waw...!!
Dollie: Ce??
Lola: Deci el e bunicul tau...(rade) nu semanatzi deloc.
Dollie: Dapz...si nu e prima gafa pe care o fac.Au mai fost da m`a iertat.Tu ce cautai acolo anyway??
Lola: Neeh nu mai conteaza.Stii...esti de gashca.
Dollie: Dapz...si tu la fel.
Lola: Hei ce zici daca plecam de la ore??
Dollie: Heyy...
Lola: Ce?? Aaaa scuze poate ai probleme cu buniku tau...
Dollie: Neehhh vroiam doar sa`ti zik k e buna ideea :))(rad amandoua)
Sfarsitul primei parti...