cu ReBeLiI la liceu made by Mady M.C.

Episodul 3-La amo con todo mi corazon

May:Waw deci am facut un poster super grozav.Ii va placea lui Any mai mult ca sigur.
Dul:Ce poster?
May:Vei vedea.Il voi lipi in sala de la petrecere.
Dul:Ok.Abia astept sa`l vad.
Any:GIRLS !Nu m`ati auzit ?Unde mergeti?
Dul:Poi mergem...May...unde mergem?
May:Aaaa....poi mergem sa ne facem somnul de frumusete.
Any:Va purtati foarte ciudat !
Poncho:Da`mi un sfat prietene.
Chris(Christian):Cu placere!
Poncho:Daca iti place o fata si ea e iubita prietenului tau...ce faci.???
Chris:Lasa`ma sa ghicesc...iti place Any !
Poncho:Da...!
Chris(tipand):No puede ser...iti place de A...(Poncho ii pune mana la gura)
Poncho:Shhh...o sa te auda toata lumea.
Chris:No-es posible...!!!!
Poncho:Ma ajuti sau nu?
Chris:Spune`i lui Ucker.
Poncho(sarcastic):Da ma duc la el si ii spun"Buna Ucker, stii ce imi place Any!" Ce simplu nu?
Chris:Nu lo puedo creer!Cum poti sa`i faci asta prietenului tau?"Mare" minte mai ai! Nu te voi lasa sa`i faci asa ceva lui Ucker.
Poncho:Ti`am dat un exemplu.Normal ca nu voi spune asa ceva.
Chris:Bravo Ponchito!Sa`mi urmez mereu sfatul!
Poncho:Dar un lucru e sigur! NU VREAU CA CEILALTI SA AFLE!!
Chris:Fii linistit nu voi spune nimic.Voi fi tacut ca un mormant.
Dupa 5 minute:
Dul:Ceeee ??
May:Nu pot sa cred.Poncho nu mi`a spus mie asta ca sunt sora lui,dar ti`a spus tie care esti o gura-sparta.
Chris:Daaa ce drama !!
Dul:Chris esti sigur ca era vorba de Any?? Poate ai inteles gresit.
Chris:Obvio no Chuckie !Dar nu mai spuneti nimanui.Daca Poncho afla ca v-am spus...ma omoara! Nu trebuie sa afle.
Poncho:Ce nu trebuie sa aflu?
Chris:Ooops.Am incurcat`o.
Poncho:Nu mi`ai raspuns Chris.Ce nu trebuie sa aflu??
Chris: 2 minute !!!
Chris se intoarce la Dul si May si le vorbeste in soapta:
Chris: Orice ar fi nu spuneti nimic.Chiar daca Poncho ne omoara tot nu spuneti nimic.Ati inteles?
Dul&Mai: Am inteles!
Poncho: Deci...
Chris: Le`am spus totul fetelor.Nu m`am putut abtine.Iarta`ma Poncho!(tipand)Iarta`ma!!!!!!!
Poncho: Deci..stiti...
Maite:Poncho...Trebuia sa ne spui de mai de mult...
Poncho: Problema e ca abia acum mi`am dat seama..Si acum stiu ca o iubesc!O iubesc cu toata inima...
Dul: Poncho....Noi mereu vom fi cu tine.Dar tu stii mai bine ca oricine ca Any e iubita lui Ucker.Iar Ucker...Ucker e prietenul tau cel mai bun...
Poncho: Crezi ca nu stiu?Iar asta ma doare cel mai tare.
Dul: Poncho...uita`te atent in jurul tau.Sigur vei gasi o fata care sa te iubeasca...De exemplu:Perla.Doar stii ca e innebunita dupa tine...
Poncho-Nu stiu....Crede`ma ca nu stiu..M`ai bine m`as duce sa ma odihnesc.Am avut o zi prea incarcata...
Dul-Nu uita!Maine e ziua lui Any.
Poncho-(plecand)Stiu....stiu....
Maite-Saracul Poncho....