cu ReBeLiI la liceu made by Mady M.C.

Episodul 2-Y se que mueres por mi

Dul(mormaind):Nenorocitul,cretinul,imbecilul,tampitul cum poate face asta? OOOOFFFFF il uraaasc !!!
Any&May:DUL !!
Dul:Fetelor...Ce faceti?Nu v`am vazut de mult timp.
Any:Unde ai fost ,te`am cautat peste tot.
Dul:Nu mai conteaza.Any nu l`ai vazut pe Ucker?Te cauta...
Any:Daaa??? Off trebuie sa`l caut am plecat .Dupa ce ma intorc sa`mi spui unde ai fost.
May:Da unde ai fost?
Dul:Am fost cu Marina sa`mi spuna de un magazin super tare.Se numeste "Dupont"
May:Aha deci vrei sa`ti reinoiesti garderoba.
Dul:Obvio no tontita.Nu e pentru mine.E pentru Any,e ziua ei sambata si vroiam sa`i iau un cadou grozav.
May:Aaa acum am inteles.
Dul:Pues que bien...
May:Que ??
Dul: Ay nada.:))
Annie alerga grabita sa`l caute pe Ucker.Era curioasa de reactia lui.Si..era si mai curioasa de reactia ei.Oare ce ii va spune?In grabirea ei nu il vazu pe Poncho care venea spre ea.Si in acel moment...amandoi cazura unul peste celalalt.Privirile li se intalnira.Isi puteau simti respiratiile si isi puteau auzi inimile care bateau din ce in ce mai puternic...Nimic nu mai conta.
Insa nimic nu tine la nesfarsit:
Any(soptind):Poncho,da`te jos !
Poncho:De ce nu te uiti pe unde mergi?
Any:Sa nu cumva sa te mai apropii de mine ca s`ar putea sa nu mai vezi ziua de maine.
Poncho:Aaa acum ma ameninti?
Any:Ia`o cum vrei !
Any il vede pe Ucker si sare in bratele lui.
Any:Bebe ce dor mi`a fost de tine!
Ucker:Si mie de tine (si o ia in brate)
Poncho avea pe fatza un zambet fals incat se putea observa imediat.
May:Hola hermanito mio!Waw ce fatza ai ...daca nu te`as recunoaste...as zice ca esti gelos ;))
Poncho:Ce?? Nu ma face sa rad May.
In timp ce directorul isi tinea discursul, Any ii arata pozele lui Ucker.
Any:Uite asta e in avion, asta pe plaja.Iti plac pozele mele?
Ucker:Sunt frumoase Any,tu esti frumoasa (Ucker se apropia pentru un sarut)
Any:Ciudat.Mi s`a facut sete.Tie nu?Cred ca ma duc sa`mi iau ceva de baut.
Ucker:Da...si mie...(o vede pe Dul) DUL !!!
Dul:Ce vrei??
Ucker:Cum e cu petrecerea lui Any?
Dul:Super.I`am pregatit si un cadou grozav.
Ucker:Ce anume?
Dul:Vei vedea.
Ucker:Cine se ocupa de invitatii ??
Dul:M`am ocupat deja eu.
Ucker:Multumesc mult pentru tot ce faci.
Dul:Nu`mi multumi mie.Poncho a avut ideea cu petrecerea-surpriza.El a ales si locul.Eu am facut doar un sfert din treaba
Ucker:Oricum multumesc