cu ReBeLiI la liceu made by Mady M.C.

kkk deci m`am hotarat sa scriu povestea celor 6 rebeli...:D incep

Episodul 1-Me queres?

Inceputul unui nou an scolar..sau poate primului an de liceu.In fatza scolii se pot vedea fetze vechi dar si fetze noi.

Any(Anahi):Hola May !
May(Maite)(imbratisand`o):Any...ce dor mi`a fost de tine!!!
Poncho(Alfonso):Hola Any nu te`am vazut de mult ce mai faci?
Any:Sincer eram mai bine inainte sa vii tu.
Poncho(zambind):Serios ?
Any(zambind):Serios !
Poncho:Ok.Oye nu i`ati vazut pe Chris si Ucker ?
May:Da mi se pare ca i`am vazut prin scoala asteapta discursul directorului.
Poncho:Aaa ok mersi mult...si Any mi`a facut placere sa te revad ai ramas la fel de frumoasa .
Any roseste
May:Oare pe unde o fi Dul. Ar trebui s`o cautam.Any vii ?
Dar Any nu raspundea,era prea ocupata sa se gandeasca la ce i`a zis Poncho.In gandul ei, cuvintele lui rasunau precum un ecou " mi`a facut placere sa te revad ai ramas la fel de frumoasa! "Oare Any simtea ceva pentru Poncho?
May:Helo Any...te sientes bien ?
Any:Hmm..da de ce nu m`as simti ?
May:Poi nu sti, te`am vazut asa ingandurata si nici nu mi`ai raspuns la intrebare.
Any:Ce intrebare?
May:Vezi nici macar nu m`ai ascultat !
Any:Scuze May dar nici eu nu stiu ce se intampla cu mine.Am ramas pe ganduri dupa ce l`am vazut pe Poncho.
May:Any nu cumva tie iti place de Poncho ?
Any:Mie...de ...ala? Haaa nu are el norocul asta.Scuza`ma May dar Poncho e un tampit!
May:Ok sa incheiem subiectul.Deci cum spuneam vii s`o cautam pe Dul?
Dul(Dulce Maria):Stiu! am inteles! Dar apoi in ce parte o iau?
Marina(Ana Layevska):La stanga!Apoi vezi un magazin de pantofi si apoi o iei inainte.Si vezi celebrul magazin de moda "Dupont".
Dul:Si zici ca acolo gasesc cele mai la moda haine?
Marina:Da desigur! Dar de cand te intereseaza pe tine hainele la moda?
Dul:Aaaa poi nu sunt pentru mine.Sunt pentru o prietena.E ziua ei sambata si am spus sa ii fac un cadou super tare.
Marina:Ma gandeam eu...
Cand intoarse capul Dul il vazu pe Ucker cu Cassandra.Merse spre ei.
Dul:Vreau sa vorbesc ceva cu tine !
Ucker(Christopher):Poti s`o spui si de fatza cu Cassandra !
Dul:Nu prefer sa vorbim intre 4 ochi...Se poate Cassie?
Cassandra(Avril Lavigne):Da, ma deranjeaza!
Ucker:Cassandra ia`o te rog inainte te ajung din urma...
Cassandra pleca suparata.
Dul:Spune`mi si mie tu ai cazut in cap cand erai mic sau asa esti tu ?
Ucker: Dul n`am chef de predictii spune odata ce vrei ...
Dul:Sa iti amintesc faptul ca tu ai o prietena pe nume Any...atunci spune`mi t rog de ce umbli cu Cassandra?
Ucker:Dul, Cassandra si cu mine suntem doar buni prieteni cum esti tu cu Poncho...
Dul:Da? atunci spune`i asta ei(aratand`o pe Cassandra)
Ucker:Mai lasa`ma cu sfaturile tale, bine Dul?(Ucker pleca)
Dul:Nenorocitul ala.Daca il mai prind cu Cassandra il omor, nu vreau ca Any sa sufere.